NPU-modellen er unik i Europa Skrevet av NPU NPU CID 15.10.2025 I dette intervjuet løfter medstifter av EADA, Frederik Fabricius, fram Norsk publikumsutvikling som et forbilde i europeisk sammenheng.
Video som forklarer kundedata 01.11.2024 Her finner du opptak fra møter og konferanser som presenterer det vi holder på å utvikle i NPU CID-prosjektet. Video-opptakene forklarer hva som er formålet med NPU CID, hvilke eksisterende MarketHype-verktøy du får gratis tilgang til som prosjekt-deltaker, og resultater av datainnhenting så langt.
Se hvem som er med i NPU CID kundedata 01.11.2024 CID står for Customer Insight Dashboard. Her kan se hvilke aktører som er med og bygger det nasjonale datasettet som vil gjøre det mulig å få oversikt over egne kundesegment og egen salgsutvikling sammenlignet med egen bransje og aktører i egen region. Listen oppdateres fortløpende.
Innsikt basert på transaksjoner kundedata 13.06.2024 Undersøkelser forteller hva folk mener. Kundetransaksjoner forteller hva folk gjør. Begge deler er viktig. Nå får du begge deler gjennom NPU.
NPU samarbeider med MarketHype 28.11.2024 Avtalen med MarketHype gjør det mulig å koble data fra ulike aktører og skape et helhetlig bilde av salget i sektoren. Medlemmer får gratis-tilgang til analyseverktøyet og betydelig rabatt på salgsverktøyet.