Velkommen til nettverksmøte 8-25 den 27. november

27.11.2025, 13:00 — 15:00

Teams
Bilde 06 11 2025 klokken 17 41
I dette nettverksmøtet får du oversikt over hvilke verktøy som ligger i ditt NPU medlemskap. Vi lanserer NPU CID-dashboardet og viser hvordan du tagger kundene i henhold til Culture Segments-modellen. Meld deg på her!

AGENDA

Del 1: MarketHype for NPU-medlemmer (13:00–13:55)

  • Hvordan NPU samler inn og bruker innsiktsdata

  • Slik behandles og anonymiseres dine kundedata i MarketHype

  • Hvordan bransjebenchmarks blir tilgjengelige i ditt dashboard

  • Hvordan MarketHype kan brukes til salg og publikumskommunikasjon
    Q&A

Pause (13:55–14:05)

Del 2: Culture Segments for NPU-medlemmer (14:05– 15:00)

  • Hva du får igjen for å bruke Culture Segments i både Monitor og MarketHype

  • Hvordan vi identifiserer og merker publikum med CS-segmenter

  • Case: Bergen Filharmoniske viser hvordan de bruker CS-tagging i praksis

  • Diskusjon: Hvordan øke svarprosenten?
    Q&A

Medvirkende

Erik Lindholm
Erik Lindholm
Founder & CEO
MarketHype
Joss Luckin
Joss Luckin
Representant Skandinavia
Morris Hagreaves McIntyre
566240b83b375f4d116b60bd56cfc379a170aecc
Sindre Sætre
Markeds- og publikumskonsulent
Bergen Filharmoniske Orkester
IMG 8139
Ingrid Elisabeth Handeland
Direktør
Norsk Publikumsutvikling