NYHET: Innsikt basert på transaksjoner kundedata 13.06.2024 Undersøkelser forteller hva folk mener. Kundetransaksjoner forteller hva folk gjør. Begge deler er viktig. Nå får du begge deler gjennom NPU.
NYHET: På vei mot NPU CID kundedata 01.11.2024 CID står for Customer Insight Dashboard. 40 piloter skal til for å bygge det nye dashboardet. 5 testpiloter skal delta i utviklingen av funksjonalitet. Det er fortsatt åtte ledige pilot-plasser. Vil du være med?
Se Video som forklarer det nye i 2.0-versjonen kundedata 01.11.2024 Se videoer fra våre nettverksmøter om det nye du får tilgang til som plussmedlem i 2024. I tillegg til undersøkelsene som ligger i medlemskapet, får du nå tilgang et verktøy som vasker og beriker dine kundetransaksjoner, slik at de kan sammenliknes med andre.
Nye og bedre medlemsfordeler fra 2025 09.10.2024 Det er tøffe tider i store deler av kulturlivet. Vi holder kontingenten på samme nivå, og øker verdien av medlemskapet, gjennom å legge inn helt nye tjenester, kurs og verktøy som vil styrke dere i salgsarbeidet.
NPU Monitor Undersøkelser Befolkningsundersøkelse 01.11.2023 Gjennom NPU får du gir tilgang til befolkningsundersøkelser og publikumsundersøkelser til lavest mulig kostnad og størst mulig verdi. Ny befolkningsundersøkelse gjennomføres våren 2025.
Nysgjerrig på Monitor? NPU Monitor 24.08.2023 Denne sesjonen på konferansen henvender seg til fylker, kommuner, interesseorganisasjoner, institusjoner og andre aktører som er nysgjerrig på NPU Monitor-tjenesten og som vurderer medlemskap eller abonnement.
Hvordan samler du svar fra dine besøkende? Publikumsundersøkelse 31.01.2024 Vi ber deg svare på noen spørsmål om datainnsamling for å kunne hjelpe deg og alle andre til å lykkes med mest mulig representative tall. Resultatene skal brukes til individuell veiledning.
Hjelp til å lykkes med din publikumsundersøkelse Publikumsundersøkelse 24.04.2023 Veien inn til NPU Monitor - vi hjelper deg gjennom hele prosessen. Fra spesialtilpasning av din unike undersøkelse til analyse av ditt publikum.
Håndbok i publikumsutvikling Strategisk publikumsutvikling 26.01.2022 Vi har utviklet et system for publikumsutvikling som står på to bein: NPU Monitor Undersøkelser og NPU håndboka. I 2025 åpner vi for NPU kundeInnsikt. Du må være medlem for å få tilgang til disse ressursene.