Nettverksmøte 3-24

30.05.2024, 13:00 — 15:00

NPU Conference slides kopi23 kopi4
Årets tredje nettverksmøte handlet om innsikt fra Monitor i en større analyse-miks.

Program

Case-presentasjoner og beste praksis datainnsamling og -aktivering.

Hvordan samler du data, og hvordan bruker du data? I denne samlingen får du høre hvordan to av de store aktørene i nettverket jobber med å samle og ikke minst bruke data.

Nationaltheatret og Kilden deler hvordan de jobber med innsikt fra Monitor i en større analyse-miks. Kilden har utviklet personas som har ført til økt publikumsorientering i hele virksomheten og økt belegg. Som første norske aktør tagger Nationaltheatret kundene sine med Culture Segments. Dette gjør at de kan målrette kommunikasjonen og måle effekt med høy presisjon.

Medvirkende

Kilden Teater og Konserthus, Janneke Aulie, salgs- og markedssjef.
Nationaltheatret, Trine Sandrine Syrrist, senior prosjektleder innsikt og merkevare.