Nettverksmøte 4-24

29.08.2024, 13:00 — 15:00

Digitalt via Zoom
NPU Conference slides kopi23 kopi5
Som NPU pluss medlem får du nå mulighet til å være med å utvikle et helt nytt verktøy for markedsanalyse basert på datapunkter fra ulike billett og bookingsystem.

Markedsanalyse er viktigere enn noen gang

NPU Monitor-tjenesten ble bygget for å gi kunnskap om hvem som deltar og ikke deltar i kulturlivet. I 2.0-versjonen av NPU Monitor-tjenesten har vi økt fokus på hva som selger og hvem som kjøper, hvem som kjøper ofte og mye, tidlig og sent, og hvem som benytter gratisarrangementer.

I 2.0-versjonen av NPU Monitor er det markedsanalyse som står i fokus.

NPU samarbeider med MarketHype om å bygge NPU Monitor 2.0 dashboardet.

Bli med på informasjonsmøte med MarketHype og få anledning til å være blant pilotene som bidrar med sine datapunkter for at byggingen av det nye markedsanalyse-dashboardet kan starte.

Du finner litt mer informasjon om hva du får gjennom å delta i NPU Monitor HER

Med:

Erik Lindholm og Christian Carlborg fra MarketHype
Ingrid E. Handeland og Jony Niles fra NPU