NYHET: På vei mot NPU CID

NPU konferansen 2024 Foto Thor Brødreskift 169
CID står for Customer Insight Dashboard. 40 piloter skal til for å bygge det nye dashboardet. 5 testpiloter skal delta i utviklingen av funksjonalitet. Det er fortsatt åtte ledige pilot-plasser. Vil du være med?

Interessert i å delta som pilot?

Hva skjer nå?

Onboardingen til MarketHype sin kundedata-plattform starter i november. Her vil du oppdage at kundedataene dine opptrer ferdig vasket, beriket og harmonisert, slik at du kan analysere og segmentere dine egne kunder.

Når 40 piloter har tegnet seg starter byggingen av det nye verktøyet som gjør det mulig å gjøre analyser på aggregert nivå. Her kan du sammenlikne deg med snittet i egen bransje og region.
Vi forventer lansering i Q2 2025.

Og alt dette kun for den samme pluss-avgiften du betaler i dag!

Dersom du ønsker det, kan du kjøpe en tilleggsmodul, som gjør det mulig å sende mail til kundene dine rett fra den samme plattformen. Prisliste for denne tilleggsmodulen legges snart ut på denne siden.

For mange er det avgjørende hvilke andre aktører som deltar. 32 aktører har allerede bekreftet - listen oppdateres fortløpende.

Arktisk Filharmoni
Bergen Filharmoniske Orkester
Bergen Nasjonale Opera
Bit Teatergarasjen
Bærum kulturhus
Carte Blanche
Dansens Hus
Den Nationale Scene
Den Norske Opera & Ballett
Det Norske Blåseensemble
Det Norske Solistkor
Det Norske Teatret
Det Vestnorske Teatret
Festspillene i Bergen
Førdefestivalen
Hålogaland Teater
Kilden teater og konserthus
Kulturhistorisk Museum UiO (Historisk Museum og Vikingtidsmuseet)
Kode
Nationaltheatret
Opera Østfold
Oslo-filharmonien
Oslo Nye Teater
Riksteatret
Rogaland Teater
Rosendal Teater
Teatret Vårt
Trondheim Symfoniorkester & Opera
Turnéteatret i Trøndelag
Stormen konserthus
Vega Scene
Østfold Internasjonale Teater

* 32 aktører per 01. november.

Tidsplan

Q3 + Q4 2024
  • Informasjon til medlemmer
  • Rekruttering av piloter
  • Rekruttering av testgruppe

Q4 2024

  • November: Avtaleskriving med MarketHype og NPU
  • Desember: Data fra aktørene hentes inn
  • Desember: Onboarding til egen dashboard starter

Q1 2025

  • 1–2 arbeidsmøter for testgruppe
  • Ferdig integrasjon med Culture Segments

Q2 2025

  • Lansering av NPUCID