Nina Furu er daglig leder i KnowHouse, og har jobbet med digitale kanaler i over 25 år. I løpet av den tiden har hun lært opp tusenvis av norske nettmarkedsførere og webkommunikatører i målrettet bruk av web og sosiale medier, og har bidratt til målbar forbedring av nettresultater i mange hundre bedrifter og etater. Nå holder hun kurs for NPU-medlemmer en gang i halvåret. Første kursdag er 5. desember. Neste års kursdatoer blir annonsert i nyhetsbrev før jul.
Program
12:00-12:45 Bærebjelkene i kulturmarkedsføring; brukerreisen og møtepunkter; kanalene du har til rådighet.
12:45-13:00 Pause
13:00-13:45 De KI-baserte verktøyene og hvordan de kan brukes på relevante måter i formidling av kulturtilbud.
13:45-14:00 Pause
14:00-15:00 Budskap og idéer; vi setter ting sammen i praksis og ser på eksempler i forskjellige kanaler; publiseringsplanen og anbefalte tiltak framover.