Se opptak av NVM1-25 del 1 her:

3. februar starter byggingen av NPU Customer Insight Dashboard (NPUCID) i samarbeide med svenske MarketHype, som allerede leverer et ettertraktet salgsverktøy til mange av våre medlemmer. NPU CID er et enestående innovasjonsprosjekt som har som mål å skape et helt nytt analyseverktøy som skal gjøre det mulig for aktørene å analysere egen salgsutvikling sammenliknet med resten av bransjen.
34 NPU-medlemmer deltar allerede i realiseringen av det som kan komme til å bli den viktigste kilden til innsikt for kulturledere og kulturmarkedsførere i Norge.
Alle som deltar i kundedata-samarbeidet i regi av NPU får umiddelbart tilgang til en gratisversjon av MarketHype sin plattform for berikelse (kjønn, alder og geo) og analyse av egne kundedata. Som NPU medlem får du eksklusiv rabatt på MarketHype sitt salgsverktøy, et verktøy som allerede har gjort hverdagen lettere for markedsførere i mange av våre medlemsorganisasjoner.
Gå til denne artikkelen: På vei mot NPU CID