Nettverksmøte 1-25

28.01.2025, 13:00 — 15:00

Teams
NPU konferansen 2024 Foto Thor Brødreskift 164
34 NPU-medlemmer deltar allerede i realiseringen av det som kan komme til å bli den viktigste kilden til innsikt for kulturledere og kulturmarkedsførere i Norge.

Program

  • 13:00-13:45 // Status og fremdrift for byggingen av NPU CID: Hvem er onboardet, hvem er testpiloter, og hvordan ser roadmap fram mot lansering 3. juni ut?
  • 13:45-14:00 // Pause
  • 14:00-15:00 // Demonstrasjon av freemium-versjonen av MarketHype sitt eksisterende analyseverktøy for individuelle NPU-medlemmer, og presentasjon av rabattavtalen for NPU-medlemmer som vil ha tilgang til MarketHype sitt effektive salgsverktøy.

Umiddelbar tilgang til ettertraktet verktøy

3. februar starter byggingen av NPU Customer Insight Dashboard (NPUCID) i samarbeide med svenske MarketHype, som allerede leverer et ettertraktet salgsverktøy til mange av våre medlemmer. NPU CID er et enestående innovasjonsprosjekt som har som mål å skape et helt nytt analyseverktøy som skal gjøre det mulig for aktørene å analysere egen salgsutvikling sammenliknet med resten av bransjen.

34 NPU-medlemmer deltar allerede i realiseringen av det som kan komme til å bli den viktigste kilden til innsikt for kulturledere og kulturmarkedsførere i Norge.

Alle som deltar i kundedata-samarbeidet i regi av NPU får umiddelbart tilgang til en gratisversjon av MarketHype sin plattform for berikelse (kjønn, alder og geo) og analyse av egne kundedata. Som NPU medlem får du eksklusiv rabatt på MarketHype sitt salgsverktøy, et verktøy som allerede har gjort hverdagen lettere for markedsførere i mange av våre medlemsorganisasjoner.

Les mer om prosjektet og hvem som allerede deltar

Gå til denne artikkelen: På vei mot NPU CID

Last ned presentasjon som PDF nedenfor: