Wake up call

by NPU — 2016-09-28

Dette er en wake-up call for alle som jobber digitalt med publikumsutvikling. 

Billettsystem, nettsider, nyhetsbrev, instagram, facebook-kampanjer, google ads osv. har blitt vanlige måter å henvende seg til publikum på. Trafikken i disse kanalene gjør at vi alle sitter på store mengder kundedata. Men klarer vi å utnytte den?

Noen har utviklet en applikasjon som samler de digitale sporene som kundene dine legger igjen. De har etablert et selskap som heter Activity Stream. En av gründerne kommer til NPU-konferansen for å demonstrere hva de er gode for. 

Med utgangspunkt i Stavanger konserthus' google, facebook og mailchimp-kontoer, samt app, nettside og billettsystem, bygger islandske Einar Sævarsson opp en case study som kommer til å åpne øynene dine for hva som er mulig. 

Tid og sted: Klokken 09:00-09:30 den 18. oktober i Stavanger konserthus, dag 2 NPU-konferansen 2016.